Przesyłki kurierskie wysyłamy codziennie (od poniedziałku do piątku) o godzinie 16.00, w większości przypadków docierają do adresata na drugi dzień roboczy. Soboty, niedziele oraz święta nie są traktowane jako dni robocze. Wszystkie przesyłki kurierskie są UBEZPIECZONE, w razie zaginięcia przesyłki nie ma problemu z odszkodowaniem. W przypadku zaginięcia lub zniszczenia przesyłki kurierskiej, czas realizacji reklamacji przez firmę kurierską to max. 30 dni - wypłacane jest odszkodowanie w wysokości faktycznej wartości przesyłki. Jest możliwość telefonicznego umówienia się z kurierem na porę dostarczenia przesyłki. Przesyłki kurierskie wysyłane są najpóźniej następnego dnia roboczego od daty wpływu przedpłaty na konto lub potwierdzenia formy wysyłki za pobraniem.
Umożliwiamy odbieranie towaru w naszym sklepie. Zapraszamy w godzinach pracy sklepu. Odbierany sprzęt należy sprawdzić pod względem zawartości opakowania oraz wyglądu zewnętrznego, reklamacje dotyczące braków oraz uszkodzeń mechanicznych należy zgłaszać najpóźniej w chwili odbioru sprzętu. Odebranie sprzętu bez zastrzeżeń traktujemy jako potwierdzenie kompletności towaru oraz braku uszkodzeń mechanicznych. Jakiekolwiek reklamacje dotyczące ww. powodów zgłoszone później, niż w chwili odbioru będą odrzucane. Towar można w miarę możliwości sprawdzić i przetestować na miejscu.